00.30-06.50

Oscar somnade vid 19.50 som vanligt. Sov jättegott!!
Kl 19.25 drömde han, så jag gick in och han fick nappen. Strax efter kommer han upptassande. Vi går tillbaka och jag sitter på den lilla pallen, tills han somnade om. Jag går ut och sätter mig igen. 10 minuter senare ser jag att han går ut i köket (!). Jag hämtar honom och sitter med honom i famnen tills han somnar om. Går in och lägger honom, han lägger sig till rätta, han kommer upp, och somnar i min famn. Så höll vi på till klockan var strax efter halv tio tror jag. Då tog jag honom och kudden så fick han ligga här på soffan. Skrattatacker när vi bara inte kan sluta, till att ligga med helt slutna ögon och somna gick om varandra. Gick in med honom vid 23. Han kom upp igen, så körde vi ett nytt race. Tills klockan var 23.30 då Calle kom hem, och Oscar blev heelt tokig!
Vi låg i sängen allihop och han bara skrattade. Var världens lyckligaste! Jag = världens tröttaste.
Calle gick upp vid 00. Efter en stund somnade han.
Väntade han in Calle eller vad hände?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0