Virvlar!

Tankarna virvlar ikväll!
O har somnat gott och lugnt, och C jobbar ikväll också. 
Sitter och funderar på dagis, och allt som komma skall. Jag tror, TROR, att allt kommer gå bra. De flesta tror att det kommer gå "lätt" (-är fel ord, men i brist på ett annat) att få in O på dagis, eftersom han är så social och framåt. Och jag håller ALLA TUMMAR för att det blir så. Han ÄR ju social och framåt.
Jag tror också att han kommer bli JÄÄÄTTELEDSEN när han har förstår att vi går, men att det blir tårar, skrik och gråt i 2-3minuter och sedan pigg och glad, och leksugen igen. Så tror jag det blir. Och det tycker jag är ok..
 
En annan sak jag har funderat över, och som jag skulle vilja få filmat så jag kunde få se det, är när de ska vila. Det jag vill se är O´s min när han och en hel del andra barn ska ligga i ett rum, på golvet, på madrasser, och sova. Jag tror hans min blir obetalbar! Och att det blir en hel det "Dä! Dä!" :D Hahaha!
Han har ju börjat prata liiite mer, och jag undrar om det kommer släppa lite mer nu, när dagis börjar. Han har ju redan börjat med "nej-nej" och skaka på huvudet, så nu kommer väl "min" också ganska snart! :) 

Funderar också på om saknaden blir större efter O, när han är på dagis istället för att vara hemma med pappa.
Hur det känns första gången jag lämnar på "riktigt". När jag måste med bussen på morgonen, och det är ett längre pass. Hur det känns första gången han hellre vill vara på dagis och leka istället för att gå hem.. :P

Ja.. där har ni några av mina funderingar så här på kvällskvisten.. :P :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0