VBV 1½

Idag blir Världens Bästa V 1½år! Grattis sötnos!!
Tänk, jag minns som igår, när V mamma och pappa kom in till oss på vårt BB-rum,
när vattnet hade gått och de skulle hem och vänta igång värkarna.
Jag minns som igår när V´s pappa kom och berättade att de hade fått en son.
Jag minns som igår när vi kom in till V på deras BB-rum,
 samma dag som vi skulle åka hem med O,
och fick träffa honom första gången.
Ååå så efterlängtad och älskad!!
Sötaste V, jag är så tacksam att du finns, puss på dig goding! 

  
 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så nu sitter jag här med tårar i ögonen igen.. Tack Lisa, så fint skrivet! KRAMAR

2010-08-24 @ 13:05:26
Postat av: mormor

Mmmm.... Du är en baddare på att få igång våra tårkanaler älskade Lisa!

2010-08-24 @ 14:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0