Från eka till Brolle

Calle har blivit en mästerfotograf när han och O är på sina promenader!
 
Lilla skatt hittade en eka!
  
Ser ni ens den lilla lilla fågelungen på bild tre?
Vi var i onsdags bjudna till slottsruinen på galej, och det var skoj!
Jag, C och mina föräldrar var först på Robinsson och åt god mat, och
sedan vandrade vi upp till ruinen och såg, Boppers (eller delar av),
Refresments och Brolle. Vilket ös!
  
Delar av Boppers!
  
Det var ju ljust ute när de drog igång, men under Refresments började det mörkna.
 
Jag och min kärlek!
   
Brolle är cool, snygg, duktig, och när han sjöng;
In the getto - rann mina tårar.

Idag har vi firat V´s pappa M, GRATTIS!! Vi började med hotellfrukost 
-HUUUR GOD KAN FRUKOST BLI EGENTLIGEN!?-
Och tillsist åt vi middag på Söderport, innan vi hemkörda jag och O, av S.
Tack snälla!

O har någon förkylning, med lite lite feber, och tyvärr hör vi kruppvarning på hostan. 
Hoppas bara att den inte bryter ut, utan går tillbaka.
Och han är MILTALS från hur har var när han var dålig sist.
MILTALS med STORA BOKSTÄVER!
Nu ska jag vänta in min stora kärlek!
 


Kommentarer
Postat av: Moster

åh vad jag har saknat din fiiiina blogg! Himmel vad Albin var lik sin mamma!

Måste rusa! Älskar dig!!

2010-08-08 @ 09:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0