Uppe-nere och upp igen

Dagen började kanon med att O faktiskt sov till 6.30! Han åt gröt till frukost vilket han inte har gjort på många månader, men eftersom allt bröd numer spottas ut så fick vi prova något annat igen.. Och faktiskt åt han upp hela portionen! *Parents happy*

Vi gick till förskolan jag och O, och även om han blev ledsen när jag gick så gick det jättebra. Jag menar, vi kommer in och då har precis tre andra barn blivit lämnade och gråter, då är det ju inte så konstigt att han också började. Men han hade slutat snabbt, och när vi kom tillbaka efter en timme var barnen ute och lekte, och hade jättekul! *Mamman varm i hjärtat!*
Vi åkte ut till mitt jobb och lunchade ihop på pizzerian, och det var jättemysigt!

Sedan har det varit 7 timmars hårt jobb. Och det som stör mig allra allra mest, var en VÄLDIGT otrevlig kund
-som hade fel-
och på ett väldigt otrevligt sätt tog all min energi. Helt utpumpad är jag nu hemma, är i alla fall nyduschad, och ska få i mig lite mat, och så ska jag stirra ut i luften en stund innan jag ska sova, och vakna till en mycket bättre dag imorgon!!
Imorgon är det jobb mellan 7-14 som gäller och på kvällen ska vi in till våra grannar på kräftskiva! Det ska bli skoj!
Lite (läs ganska mycket) ont i hjärtat har jag, då jag saknar I m familj suupermycket för tillfället, känns som vi aldrig får tid att mysa och leka. Det är riktigt länge sedan!! :(

Men! Nu mat, och mys med min kära! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0