Tända ljus och köttfärsslingor

Vilken dag! :)
Idag har vi varit och shoppat på Hansa City, O fick ett par suupercoola gympaskor OCH ett par regnstövlar med Blixten MuQueen. Det måste han ju ha nu när dagis närmar sig! Och Blixten är ju storfavoriten här hemma.
Vi åt lunch också, O fick skruvar med köttfärssås - som han ÄLSKADE! Det gick inte fort nog när vi matade så han åt med händerna och HELA ansiktet.. Nacken, halsen, kinderna och lite slingor i håret... :D

O har också gjort sin pappa till världens lyckligaste ♥ (det är han ju oftast) men igår och idag har O sagt; PAPPA - högt och tydligt, och menat det varje gång! ♥

Jag började jobba vid 15, och har haft kassan till 21.15, jag har ju aldrig kassan annars (bara när jag var gravid♥) och ALLA PLU-koderna var nya - men det gick faktiskt riktigt bra. Men detta var ända passet i kassan jag ska ha, för jag ska inte ha "denna" söndagen på mitt schema, men det är semestertider, och det var riktigt kul!
Så är det ju en himla tur att jag har väldens bästa kompis, så S hämtade mig efter jobbet. Annars hade jag suttit där ute i bussuren och väntat i 37minuter innan jag skulle åka buss hem i 20 minuter. MYCKET SKÖNARE ATT KOMMA HEM 21.30 ÄN 22.15!!
När jag kommer upp i lägenheten är den fylld av tända ljus, datorn är på och uppkopplad, Vänner är förberedd i dvd-n, godiset och mineralvattnet är inplockat.
              ÅÅÅÅ!!! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: momo

Köttfärsslingor! Jo jag tackar! Måste varit väldigt väldigt snyggt - säkert finns också dom dokumenterade? Och kanske får mormor se dem imorgon? Ha en härlig dag tillsammans med Hanna och hennes familj.

Älskar Dej! Kram!

2010-08-03 @ 10:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0