BVC

Nu är vi hemnkomna efter 1½års-kollen på BVC. Och vad tror ni? Jo, han var perfekt.
Tell me something I don´t know.. :)
Det han "ligger efter" på om något är talet. Han säger ju inte 10 ord, han låter i stället :P
Vi ska också kolla upp andningen, eftersom han är så tungandad, så funderar de på om det är polyper eller madlar eller något sånt som skulle underlätta för honom om det var borttaget.
Usch, bara tanken gör att jag ryser.

Jaha, vi hade såklart gissningtävling på väg/mät innan, och ja, inte för att vara den som är den, men nu tänker jag vara det; 
             JAG VANN!!! :D                  
 12845 gr, och 84,5 cm lång STORA KILLEN ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken kille! =) Hur gick det med sprutan?

2010-08-17 @ 17:14:42
Postat av: cicci

hello.



går bra för lille sötisen på förskolan förstår jag :) härligt! hoppas ni får bukt med andningen oxå!



är lite trött.. men ville kika in o säga hej. flippo har ju som sagt varit dålig o fick läggas in.. blä.. så full medicinering här fortfarande..



stor kram!

Postat av: MOSTER

Att han är perfekt var ju ingen högoddsare direkt!! Bullan säger heller inga tio ord mamma pappa ti (theo) och dä är väl typ hela registret =)

Kram på ER

2010-08-17 @ 20:28:46
Postat av: Mormor

Tio ord, när de är 1,5 år! Vilka dumheter! De kommer när de kommer. Att han är perfekt visste vi ju såklart - men - han måste ju fått stilpoäng väl? Som stiligaste killen de någonsin sett! Och goaste!

2010-08-18 @ 12:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0