"Albin & gänget"

Idag har vi haft besök av världens bästa A!
Och hans mamma H förstås. H och jag bodde tillsammans i Oslo, ett bra tag. Hon flyttade tillbaka till Karlstad och sin kärlek, långt innan jag gav upp Norge, och vad händer flera år senare? De är på besök i Kalmar och hälsar på hennes sambos kompis, och vi hinner ses och ta en öl. Det är fyra år sedan nu.
Sedan kom FB, och två pojkar senare ses vi idag, på "lunch och lek-date"!
ÅÅÅ, säger jag bara! Så jäkla kul, och så jäkla synd att de bor så pass långt bort!
Vi träffades på Kinan och fick muuumsig lunch, och sedan åkte vi hem till oss eftersom det inte var något "parkväder". De här bilderna är så att säga "pree"-bilder, alltså innan ALLA leksakerna var på golvet! ♥
  
Vilka godingar!

De här andra fina bilderna är tagna en helt annan SOLIG dag i vår fina stad, när C och O var på promme.
  

  
Kotten! Hahaha!
 
VÄLDIGT mycket för nära tycker mamma!! :)

 
Kolla in killen, det går undan när de
(med de, menar jag C och O såklart!)
får fart på den här ska ni veta!
  
Ikväll har O´s farmor och farfar varit här, vi har ätit lite god middag och så har de "provat-på-natta" honom, och det gick galant. Imorgon ska nämligen jag och C, svänga våra lurviga tillsammans med mina föräldrar,
och rocka järnet i Slottsruinen till
Refreshments(stavas det så?)/Boppers/Brolle,
TJIHUU!!!


Kommentarer
Postat av: mormor

ÅÅÅHHHH vilka härliga bilder! Och Du skriver bara SÅ bra! Snart ses vi - ska bara bli SÅ kul ikväll! Kram

2010-08-04 @ 09:13:20
Postat av: Lisa

Jaa, A är VÄLDIGT lik sin mamma! Sin pappa också, men mest sin mamma!

2010-08-09 @ 21:28:50
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0