20 frågor

20 FRÅGOR OM MIG (som jag hittade i en annan blogg förståss ;) )

1. Hur bor du?

Svar: I en trea med mina sambosar; Fästis, sonen och Catasita

2. Vad är din favoritefterrätt?
Svar: Kaffe med en god chokladbit

3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en?

Svar: Typ en fluga på väggen vore ju inte så dumt ibland.. :)

4. Hemmafest eller utgång?
Svar: Nu blir det ju "alltid" hemma, inte så mycket till fest, men ett glas vin eller två..

5. Brukar du lyssna på ljudböcker?

Svar: Aldrig, gillar det INTE.

6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden?

Svar: Det har jag säkert, men inget jag kommer på nu..

7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden?

Svar: Nä, men vi ska till Köpenhamn, så där kanske det finns något kul!?

8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant?
Svar: JAg fick ju ALDRIG något husdjur som barn, så jag skaffade mig en katt när jag bodde i Oslo, och henne har jag kvar än!

9. Vad gick du för inriktning i gymnasiet?

Svar: Barn o fritid

10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen?

Svar: Att det är jag som är lyckligast i världen! ♥ 

11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden?

Svar: Sitter gärna och kollar på gamla kort och minns kuliga saker, men sedan O kom, så hinner jag inte tänka bakåt, bara framåt framåt framåt med mina kärlekar!

12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?
Svar: Oj, det får någon annan svara på! Nägon som känner sig manad? ;)

13. Har du gått på en blind-date nångång?

Svar: Njae, inte äkta.

14. Har du eller har du haft ett smeknamn?
Svar: Jo, jag har nog haft några stycken, men vanligast är nog Lilla

15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?

Svar:Just nu är tv;n på, Jims värld :)

16. Pratar du i sömnen?
Svar: Nä, men min kärlek gör! :P

17. Vad hade du helst velat få i present?

Svar: Det var svårt, men jag skulle vilja uppdatera  mitt kameraförråd.. :P

18. Är du ärlig när du bloggar?
Svar: Ja det tycker jag är lite med vitsen..


19. Har du vunnit pengar någongång?

Svar: Som mest är det nog 25 eller femtio. Och VARJE gång byter jag till ny, och får en nit...

20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det?
Svar: Minst två - max..?? Blir vi en "familjen Annolunda" mån tro?? Nej det blir vi inte, tre är nog max tror jag!


Kommentarer
Postat av: Jela - Mamma till en prins

Tack sötnosar! :)

2010-08-27 @ 10:19:04
URL: http://jeliz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mest lik i SATC? Den var svår, du är ju Monica i Vänner!! <3

2010-08-27 @ 12:42:40
Postat av: MOSTER

CARRIE såklart!!!

Tjena eller!!!

2010-08-27 @ 15:37:17
Postat av: mormor

Nä... inte Familjen Annorlunda det tror jag inte

:-D Men Speciella Familjen tror jag skulle kunna passa.... speciellt härlig alltså...

Kram från mormor

2010-08-27 @ 16:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0