Fotoboken blad2

Jo jag lyckades allt till sist! Blev faktiskt jättenöjd med "headern" som det heter, jag har satt ihop bilderna själv!! (Med lite assistans ifrån C förstås.)  

Idag satt O och tittade i sin fotobok som jag gjorde till hans ettårsdag, han kom till blad 2. Där är en bild på Catasita. Och en bild på honom och V. Han försökte bläddra vidare men nej, han var tvungen att gå tillbaka innan han hade vänt bladet.
Han lyfte upp boken, och studerade kortet noga, så skulle han bläddra, men NEJ, har var tvungen att titta lite till! :D 

             Läser boken   Kanske ska jag vända   Nej, jag kollar in Catasita 

Vi var och lunchade med S, M och V hos C på Akademikrogen, fick raggmunkar med fläsk -Mums! Efter vilan cyklade vi till Maxi for some shopping.
Ikväll har jag bara hållt på med bloggen, och nu är våra kompisar R och T här.
Snart natten! - vinkevink!-

Nu skrev syster att hon och C har kollat på bilder från feb-april FÖRRA året. Tänk så små de var då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0