OSCAR v/s OZZY

BESLUTSÅNGEST

Jag sitter och ska beställa nya namnnappar till O.
Kan INTE bestämma mig.
På de vi har nu, står det OSCAR, och de är jättefina, och visst,
vi håller på att vänja av, han har nappen VÄLDIGT
sällan (oftast bara på natten efter han har vaknat en gång)
och han är jätteduktig, men jag tycker att det ska finnas tills
han är något större.
Och då är det dags att beställa nya, och inför dagis är det ju
bra med namnnapp.
SÅ;
Ska det står OSCAR eller OZZY??

OSCAR v/s   v/s OZZY??
Båda är från www.namnnappen.se

Men hjälp mig nu är ni snälla!
Jag tycker OZZY är supercoolt,
men låt inte mig påverka... ;)


Kommentarer
Postat av: Moster

ABSOLUT EN AV VARJE!! När han är mammas lille gull blir det Oscarnappen, och när han skogtokige busen blir det Ozzynappen! VARSÅGOD ;)



Moster



PS Tack för idaaaaag!

2010-04-20 @ 20:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0