Myys

Tidigare somnade O på mitt bröst som när han var liiiten liiiten kille. Guud så mysigt! Jag hade kunnat sitta så hela dagen tror jag! ♥

Idag på förmiddagen har vi varit på "babysång", nu är ju inte O baby längre, utan går hellre runt och busar och springer iväg och så där. Känns konstigt när några av de andra barnen är så små att de "ligger där man har lagt dem", att se sina egna "lille" springa omkring.. Vad hände!? Så fort gick det.
Förra gången fick jag hålla en av de mindre, killen W, som jag tror är 3månader. Jösses! Det kändes som jag knappt visste HUR jag skulle hålla honom, och då är det bara ett år sedan O var så liten.. Men så mysigt!!


Kommentarer
Postat av: Carl

Tiden går fort, hoppas vi får uppleva den underbara tiden en gång till med att ha en "liten".



Din Carl

2010-04-27 @ 16:30:11
Postat av: mormor

Åååååh så gott det var att kunna vara inloggad så länge att jag hann att läsa Din blogg. Eller rättare sagt att jag hann komma in på den innan allt hängde sig. Nu blir det spännande att se om jag kan skicka det här inlägget. Guuuuuuuuuuuuuud vad mysigt det är att få följa Ditt liv i smått och stort på bloggen. kramar i massor till hela familjen.

2010-04-27 @ 18:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0