Min fina, fina..

             Fina fina snabba kärra!                
 ..cykel!!                      
 Här är mitt kanonåk,
 som nu mer jag och O oftast
 använder när vi ska någonstans!
 Och snabbt går den med! :)
 Tusen tack svärfar!



Idag trampade vi iväg till läkaren, som konsaterade rosa och matta trummhinnor på O, så nu ska öron-näsa-hals följa upp. Hoppas vi får komma dit snart, så vi kan släppa det här sen.

I eftermiddag när jag såg att min pappa parkerade bilden, så sa jag till O;
-Nu kommer morfar!
-Vart är morfar??
Då pekade han på dörren! Så söt!
När morfar sen kom, blev han alldeles till sig, och blev helt som en mask, krängde och busade, och bara skrattade! :)
Imorgon ska vi köpa en gunga att ha hos morfar, hoppas de finns kvar bara.

Nu lägger sig O, och vår dinkelpizza är i ugnen, så snart är det dags för pizza och så ska det låta.
Fredagsmyys kallas det när pappan är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0