Katergorier

Sitter och tänkte ordna upp lite i bloggen, och kom fram till att alla har en himlans massa "kategorier" i sina bloggar, så jag gör ett försök jag också.

Just nu sover O i sin säng, och min käre sover jämte mig i soffan. Han är trött!
Om en stund ska vi över till ön och O´s farmor och farfar, och vi ska få GRILLAT - we like-
O´s faster och hennes sambo är på besök, med hans föräldrar. Det ska bli jättetrevligt!

Och ikväll när vi har kommit hem kommer mormor, och hon ska ligga över tills imorgon. Så det blir mys! C ska ut och träffa M och P ikväll, ta en bira och kolla när Barca spelar "El Classico" - synd att inte Zlatan får spela bara..
Nehe, nu får jag väl ta och packa min lilla familj! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0