Inte credd till mig!

Hej allihopa! Har ni sett vilken snygg blogg!! Jag är så fantastiskt nöjd, och glad, och det är såå kul att skriva igen nu! Jag har ikväll fått hjälp av en superduktigt tjej, J, med att fixa bloggen. Med hjälp, menar jag att hon har gjort alltihop! Och som hon har fått jobba... Nyss blev jag utslängd, men hoppas vi kan fixa det sista imorgon. Åå jag tycker det blir jättefint!
Min kompis H, kommenterade förra inlägget att det var så fint här, och jag måste bara säga det - 
            att jag kan inte få credd för det här, all ära åt J!! 

Nu ropar sängen, så är det fredag igen imorgon! Kram kram


Kommentarer
Postat av: Jenna

Hehe men va sött ! Vi fixar sen, nu ska vi iväg och hämta blöjhink och grejer.

2010-04-30 @ 08:08:06
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0