Hink & spade

Hink och spade!
Idag inhandlade vi hink och spade!   
Dags att hoppa i sandlådan snart, och fylla byxorna med sand..
När jag berättade för min pappa sa han;
-Haha, tänk om han gör som dig, du ÅT ju all sand du kom åt!
Och vi var på en strand..

Blä. (Igår råkade han äta upp en fisk. Kattens torrfoder. BLÄ.)

T-shirts!

Vi inköpte ju nya t-shirts igår till O,
och som tur var har vi tvättid ikväll,
så nu är de rena, och klara att användas!



Sitter och letar tågtider/priser till Oslo, fasen att det ska vara så dyrt. Att de visade från Mette-Marits och Haakons bröllop på ettan tidigare, och att det var med någon i "Arn" som pratade norska gjorde inte längtan mindre. ÅÅ!

Kommentarer
Postat av: cicci

hej hej... oj vad fint det var här inne :) och jätte fin bild på dig!



tack för dina kommentarer :) ja det blir säkert bra nu har hon kräkts upp så mycket slem att det borde lätta snart. hon har jobbigt men inte som filippa när hon blir dålig.. så nu är vi hemma igen :) dock blir det nog inte mycket sömn denna natt heller =P



vet du.. jag fick ett mail idag.. smålands största tidning undrar om de får intervjua mig och göra ett person porträtt!! tony kollade upp o de har 46 000 prenumeranter.. gah!! men det är ju sjukt bra och kul så det vill jag ju såklart!!



hoppas ni mår prima :) kram

2010-04-12 @ 22:30:33
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

hej hittade din blogg på familjeliv.se

kolla in min sida, jag gör designer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0