Extra dag

Det är så underbart när vi får en sån här "extra dag" tillsammans! Och så fick vi ju en förra veckan! ♥

Idag var vi över på ön en sväng och fick i oss lite rester från gårdagens kalas, det var lika gott idag!

(Nu märkte jag att jag fortfarande är arbetsskadad- i halv 8 hos mig, inser jag direkt att de visste att tv skulle komma när varenda burk är frontad, och jag lägger märkte till det..)

Nu sitter C och ger O sin kvällsvälling, och jag ser hur de myser ♥ När han åt sin kvällsmat tidigare så var han lite gnölig, så desserten skulle han äta själv, med sked. Detta var uppskattat (från O´s sida), O hade jättekul, och han var såå koncentrerad! Det blev en riktig SPLATCH på pappa, och lite roligt och underhållande kladd på bordet..
Medan vi undertiden sitter och hör ett matra; barn måste få kladda barn måste få kladda barn måste få kladda

   Kan själv!   Duktig!   Mamma med?   SPLATCH på pappas arm!

O har ju tidigare mest gått mellan oss, men har nu börjat prova sina vingar och går mellan olika saker. Han tycker det är lite läskigt, men vågar mer och mer! Sista dagarna har han också lärt sig säga (relativt) tydligt "KATT" 
Det sägs nu, från och till, hela tiden, av och på, upp och ner. Ja ni vet, det tränas!

Nu ska snart jag och C äta lite hemmagjord pizza, så ska vi mysa med en film!
Trevlig sönMåndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0