Tänkte..

..blogga innan ögonen går i kors idag.. :)

Idag har vi varit på Öppna förskolan. När vi kom var det tyvärr bara två sånger kvar på sångsstunden, men det blev lite bus efter det! De har ett jättefint, färgglatt skynke som de använder vid slutet när de sjunger och det var väldigt skoj när vi lyfte det över huvudet på barnen och sa; tittut!! 
                                                              
            O socialade sig med en annan O             V med det finfina skynket!

Vi provade och göra avtryck på O och V i någon mycket smart gips form som blev mer som deg. De ska vi hämta måndag eller tisdag. Vi tänkte att det blir fint och hänga upp på deras rum! De fick lite lunch innan vi gick, mot Maxi för lunch till oss.. Men inget var speciellt tilltalande på varken Maxi eller Coop´s restauranger, så det fick bli en macka på Strömssons. Vi går ju egentligen inte till det caféet längre, eftersom chokladbollarna bara ropar och ropar.. Men vad skulle vi göra?! O var vaken och flirtade med folket såklart, men varför, VARFÖR är det så ofta äldre män han tycker är så intressanta? DET undrar jag!

Fick 30% på lindex på ett barnplagg igår i brevlådan så idag köpte jag ÄNTLIGEN en body som jag har kollat på till O i evigheter. Tänkte det att om jag väntar till löning är den väl slut.. 55.50:- är lagom, runt 50:- kunde de alltid kosta. Den är svart/grå/vit randig med en ko på. Supersöt!
Handlade lite också som vanligt.
Vi kom hem lagom till mellis, och O var SÅÅ trött, han hade sovit samanlagt 25 min på hela dagen. Men när väl bananen var nere rann det till lite energi igen, men nu sover han äntligen! Och så har jag hängt upp en spegel i kryp-höjd precis vid "valvet", ska bli kul när han upptäcker den!

Nyss ringde C, han har nu fått vaccinet. Hoppas inte han blir dålig! ♥ Han skulle hämta dricksen sen i lördags innan han kommer hem, kan ju hoppas att någon dyker upp där nere innan 17 så han slipper stå och vänta! Och att det var bra dricks såklart! :)

Imorgon ska vi ha IDOL-FINALKVÄLL med S,M och V, men vi hoppas pojkarna sover lagom tills det börjar. Ska göra hemmagjord pizza och pizzasallad --- MUMS! *Längtar redan* Och så ska vill till Leo´s imorgon, det har blivit tradition (kan man kallade tradition när det blir två i rad!?) på fredagarna! Kankse kommer O´s moster M, med C och I också, det hoppas vi!
Nu ska jag börja med maten, så den är på G när C kommer hem. Skönt, och jag är hungrig! Ikväll blir det så lungt det bara går, så JAG har mycket krafter till en heldag imorgon!! :)



((Sen måste jag bara skriva att jag blir så jä--la förbannad ibland på människor som inte har VETT att uppskatta de människor som älskar och ta hand om ens barn på allra bästa sätt. Beter man sig illa mot dem, då är du f*n inte klok. ÅÅ vad jag blir arg. JÄVLA MÄNNISKA ALLTSÅ. Synd bara att hon inte VET att jag "dissar henne" i bloggen, men det är ingen här som känner henne och därför säger jag USCH för henne!!

Ja, nu verkade det kanske hårt. Men så är det. Och det är INTE likt mig att reagera så, men vädigt få, kan få det att rinna över för mig också. Och nu känns det faktiskt liiiite bättre! Gutt!))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0