Som jag sa;

Imorse tog jag och O det väldigt lugnt, det var skönt! Busade och kröp runt, sorterade ut kläder.. O´s kläder.. Fy faro som det känns i hjärtat.. Min lilla lilla kille som växer ur sin kläder..
Idag kom har ål/krypandes över tröskeln till sitt rum där jag var, och, får väl säga "lät", mmaammammam.. Kan han inte mena det snart.. :D 
Nu är hans 5 tand igenom! Den till höger om de två i mitten nere. Som han BITS, det är ett strängt NEJ.

Efter lunch gick vi till stan och "hängde".. :) UTAN S och V! Det var märkligt, och tomt! Men vi klarade oss fint.. :) Köpte konstigt nog några fler julklappar..
Vi gick till Jula och köpte en ny perkulator, som vi inte ens har hunnit prova ikväll, för det har varit full rulle. 
Kokade ur kaffeperkulatorn, gjorde puréer till O, lagade mat, som han ÄLSKAR hemmalagad mat! Idag blev det fiberpasta, med köttfärs, lök, paprika, sockerärtor, och vitlök, och godingen MMM-ar som aldrig förr!  


Och ja, som jag sa;
               Årets lussebak!           Jag KOMMER ju att baka dem...
Tänkte ta med en påse till svärmor och svärfar imorgon, en med snygga i.. :)
Nähe, hög tid för sängen, imorgon ska vi till Hansa city igen en sväng med S och V. Blir säkert en mysig dag!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Jättekul och höra P, Tack så mycket!! O och C hälsar såklart, och ser fram emot nästa gång vi ses! Kram

2009-12-09 @ 09:45:03
URL: http://jagmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma

SNYGG skinka! :-D! Och Du, Du hinner göra lussekatter - om Du nu bestämmer Dej för att göra dem - Du kan ju alltid ombestämma Dej, och hur många gånger som helst också! :-D Bra att den gamla Oslokaffekokaren orkade så länge som den gjorde. Tänker att den blev utmattad över tanken på hur mycket kaffe som skulle kokas i de stundande helgerna. Kraaaam Älsklingsbloggaren min!

2009-12-09 @ 17:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0