Sammanfatta dagen..

Då var det dags att försöka sammanfatta dagen.. :)
Imorse vaknade jag av joller. Detta underbara ljud! Han ligger inne på sitt rum, och pratar för sig själv. Mmma mammmam mmmam. Ååå!
Kvart över elva började vår dag på resande fot. Vilken tur att vi har VÄRLDENS snällaste kille. Åkte förbi och hämtade upp S, M och V, och åkte till A-S som har haft födelsedag i veckan! GRATTIS! 
Ringer på dörren och ut flyger hennes snart 5 åriga pojk A, och kastar sig runt halsen på mig! Vilket mottagande!! :) Först ut var ju självklart att de minsta skulle ha lunch, och efter det fick vi kalasa på suuupergod hemmagjord smörgåstårta! Spelade memory med A, som tröttnade eftersom jag inte var så bra, så det tog så lång tid.. :D Och så tror jag lite bus med småbarnen lockade.. Jag fick kaffe och det var minst 7 sorters kakor! Jössös! :) 

       O med sina kompisar V och A!        ..på väggen där! Hej mamma!       

Vidare gick färden till C´s farmor M som fyller 91 år idag! GRATTIS! Och så lite fika där.. Där var O´s farmor och farfar, och gammelfarmor, gammelfarfar, kusin V och hans pappa. Jättekul och se pojkarna lika tittit! Och V visade sin fina bil för O.
Åkte åter igen vidare, och då mot Öland och min pappa och farmor. Pappa och C gick in och handlade medans jag och O satt kvar i bilden och vilade. DET behövde vi då!
Hem till Lövis och MASSOR av bus med morfar när jag och C fixade med maten! Pappa sa "skogstokig" och så skrattade de så de kiknade! Låg på mattan och inspekterade ingående varje liten frans, grus, vävd fläck.. :) Mycket är det som intresserar min älskade son! :)
Pappa sa, jag vet en gång Lisa som du sa;
-Pappa du som älskar barn, du längtar väl efter barnbarn? (Detta är många år sedan)
-Nej det kan jag inte säg, var svaret jag fick, men som han sa ikväll;
-Men då kunde ju inte jag veta hur underbart det skulle bli och få barnbarn! ♥
Middag och kaffe, sen bar det av hemåt! Trötta, men nöjda och glada, kom vi hem till vällingdags, och nu sover sonen så gott så gott i sin säng! ♥

C har precis satt på "Cocktail" med Tompa, lååångt innan han blev knäpp. Huur länge sen som helst jag såg den!
Imorgon är det lucia, vi får väl se om vi får sett någon! *Det hoppas jag*


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja det var jättekul att ni kom allihopa.. både jag å Arvid var helt slut..=)

2009-12-13 @ 18:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0