Lite nervös är jag allt..

Ska ner på vårdcentralen efter lunch och ta sprutan.. Jag tycker INTE om sprutor. Ska uppdatera ikväll hur det gick.. OM inte min arm har ramlat av eller liknande såklart!

Igår var det som vanligt fullt ös.. Köpte några julklappar till barnen, det händer så lätt. MEN BARA en liten sån! Skulle köpa nya bodysar till O, i stl 80! Det är det första jag får köpa i 80..(Fast de jag skulle ha var slut självklart) Nästa stl är på pojkavd som C sa.. Huu vad det går fort, känns som det var en vecka sen 50 var stort, och allt som fanns var 56 som han drunknade i! :)
På kvällen var det tvätt, dammsugning och upphängning av nytvättade och strukna gardiner.. Sen somnade jag ovaggad! 

O  tränar hårt på det här med att krypa, av och till stå han på knä och darrar! :D Men så rullar han över på rygg och kan pilla på t.ex. sina snören i byxorna. Hur länge som helst! Klappa händer, banka och vinka är också nära. Lampan är oftast klockren när han har tid..

Bara goding              Nära nu!             Uppför palls-locket funkar också, men gör ondare att ramla av..

Nähe, lite lunch nu tror jag min son blir glad över, nu har han fart fram och tillbaka över mattan flera gånger!

Sen sprutan.. Wish me luck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0