Idag

..tyar jag inte skriva något mycket.. Vi har firat älskling precis hela dagen, och allt har varit precis så bra det kan!! Började med frukost på sängen, och fikagäster. Och avslutade med middag på Larmgatan, där S, M och V kom och överraskade C. Han blev toppenglad!
Extra tack till A också som hade med sig mycket fina bilder av mig, O och C som han hade ritat. VÄLDIGT detaljerat! :)
Och til E som kom till Larmgatan, C´s gamla kompis, kul och träffa dig igen, välkommen hem!

Berättar mer imorgon! Tror jag ska lägga mig och lämna pappa och C med Fawltey Towers! Fast det är skoj!

Kommentarer
Postat av: Mamma

ÄNTLIGEN! Har jag tagit mej tid till att läsa ORDENTLIGT s a s. :-D. Du skriver så härligt älskade dotra min! Och jag blir alldeles varm om hjärtat ska Du veta! Kramar till Dej och Din lilla goa familj!

2009-12-29 @ 16:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0