Hur är det möjligt??

Att skinka nr2 blev ÄNNU godare!!! Tack M för att du har LÄRT mig göra VÄLDENS GODASTE SKINKA!!!
Jo, vacker också! *Aaahahaha*  Och vackrast... :D


Idag, när vi steg upp, jag och O, regnade det så mycket att jag trodde att det ALDRIG skulle sluta! Men det gjorde det, ungefär runt 18.. Så när det var tvätt-tid hade det slutat, och det är skönt eftersom vi måste ut och springa. Bara nästa trapp, men ändå, det är ju inte jättekul och tvätta och det blir INTE roligare om det regnar. är det bara! 

Vi gick till Apoteket/COOP/JULA/MAXI för att kolla en ny perkulator eftersom den vår dog igår. Fick den när jag bodde i Oslo, (tack mamma och B!), men nu är den slut tyvärr. Den gjorde gott kaffe men lite lite för lite. Ska köpa en större nu tänkte jag. Tänk hur kaffesugen jag är nu hela tiden bara för att jag inte kan.. 
Sen gick vi till C jobb för att försöka ta ett handavtryck på O i kopiatorn, men det gick inte alls. Får klura lite på det...
Jag skulle gärna hitta något som O kunde ha att träna på att ställa sig mot, men jag kommer inte på något bra. Något förslag någon? Av er 6 som läser varje dag! *ÅÅ stora kramar till er, jag blir sååå glad!!!* Ibland är det uppe i 12 också.. :)
Om det är väder imorgon (det lär det ju vara, men lite bättre) så ska nog jag och O till stora staden.. Men bara om det är väder :D
Funderar på om jag kan lyckas "slänga ihop" några lussekatter imorgon eller onsdag också, men f*n, det blir ju superdyrt bara med en omgång.. Det är ganska tråkigt. Också lite sådär när det tar tid med och jäsa heeeela tiden.. Men en omgång ska jag väl ha i frysen. Jag gillar det egentligen inte så mycket. Absolut inte russin. Nä. Kanske jag struntar i det. Ja. Jag skiter i det.
*Jag kommer göra det. Imorgon eller onsdag..*

O har ett eget ord som är såhär; "gring gring"- det är fantastiskt kul när jag gör det till honom, för han blir så förvånad att jag "kan" säga "hans" ord. ÅÅ vad jag längtar tills han säger MAMMA. Jättejättemycket!!
Nu ska det vikas tvätt, det sista.. 
Nattnatt! 

Kommentarer
Postat av: Pelle

Ville bara säga att det är kul att vara inne o kolla in din blogg (nästan en kvällsrutin). Ha det bra och hälsa O (gringgringgring) och C också för den delen! Kram

2009-12-08 @ 22:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0