Dumlemuffins

..har jag hunnit göra en extra omgång idag på morgonen!
C fyller som sagt år imorgon, och det ska firas med mumsiga dumlemuffins, och andra godsaker! På kvällen ska vi till Harrys och äta, ett helt gäng, det ska bli kul! Ska bara komma ihåg och boka bordet.. Det är ju så knepigt när han är runt mig hela tiden! :) Och så är han SÅÅÅ nyfiken!!

Nu ligger O och tar en förmiddagslur på C bröst, åå så mysigt! ♥

Efter lunch ska vi till ön, hälsa på faster som åker hem till Malmö ikväll, och kolla rean på köpstan tänkte vi. Hoppas vi kan hitta något fint! Sedan jag blev mamma är det jättesvårt att hitta något, och framförallt orka PROVA kläder. Min kropp ser ju inte ut som förr, och jag har inte helt kommit på hur jag ska klä den än för att känna mig fin, men lite tuff.. För jag är ju verkligen tuff om någon!! :D
Den gången jag har känt mig RIKTIGT RIKTIGT fin, var när vi var på bröllop i höstas. Då SYDDE mamma en klänning till mig, från scratch! Och den är det finaste jag någonsin haft på mig! Här är ett par bilder on the family;

         C ser inte så lite stolt ut! :)             Mamma och pappas tuffing!              Vi två inne på ruinen!

Nähe, ska packa skötväskan, det blir nog att laga lite mat hos min farmor ikväll, så då är det ju endel som ska med!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0