Den duktiga pojken!

Hemkomna efter en välanvänd dag!
Idag när vi skulle ta bussen till BVC för sista delen av vaccinet, och vi äntligen kom ut var det så här fint på gården! 

                hemma på gården!

Jag är väldigt tacksam barnen i grannhusen som bygger så fint, ikväll har det tillkommit 2 snögubbar och 1 snölykta! Jättemysigt!
Vi tog som sagt bussen till BVC, och det var sprutdags. Det tog inte ens 5 minuter. 2 tårar och sen var det bra!
Precis när vi kom ut körde bussen, typiskt tänkte jag, men trodde väl aldrig att jag skulle få mitt livs motionsrunda.. Bestämde med S att ses vid maxi, ta en kaffe och ge pojkarna mellanmål. Många gånger under min promenad tänkte jag VARFÖR I HELA HE***TE HAR DE INTE PLOGAT EN ENDA JÄ**A GÅNGBANA?? Det undrade jag mycket! Det var så otroligt tungt att köra vagnen, och sen när jag tittar på framhjulen, ja då är det ju så mycket snö så de RULLADE JU INTE ENS!! Inte så konstigt att det var jobbigt...  

Handlade lite, och så var det kaffedags. DET behövdes! Några småärenden till blev gjorda och nu är det högsta aktivitet här efter middagen innan vällingen. O är inte still en sekund, han ska stå, stå, stå och grejjar till tusen! Så här går det till när han reser sig...

steg ett, anfall pallen               steg två, spring intill innan du välter             steg tre, häv dig upp och försök hålla dig kvar

Världens lyckligaste pojk!
                Nu är det nattblöja, vällng och mys som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0