Älskade son!

MIN ÄLSKADE SON BLIR 10 MÅNADER IDAG! ♥

ÅÅ vad tiden går fort! Det känns som igår S kom och sa;
-Grattis på 10månadersdagen O!
-Eh 9 hoppas jag verkligen, tyckte jag! :)
Och idag är det tio. De tio snabbaste månaderna i mitt liv. Men också de allra allra lyckligaste!
Jag ÄLSKAR att vara mamma till O!

Idag har han tränat hårt på en grej, att (hur ska jag förklara) blåsa med ihopknipta läppar så det blir ljud.. Fantasiskt skoj! Och han kämpar! :)  

Igår vann jag två auktioner på Tradera. En riktig vinteroverall till O, 87:- med frakt, och ett regnställ 39:- med frakt, måste säga att jag är VÄLDIGT nöjd! Hoppas bara grejerna är lika fina som de såg ut på bilderna!
Faktiskt så vann jag en auktion i förrgår också, ett halsband, men är lite sur eftersom hon inte ens har hört av sig, och jag hade tänkt ha det på julafton.. :(

Imorse vaknade O med feber.. Men pigg! Han verkade ok under dagen, vi hade mycket och göra inför jul som alla andra, skulle handla och ordna, ni vet. Han verkade rätt pigg och nöjd, pratade och skrattade med alla, men när vi kom hem.. Då var han ledsen, han hade 38.9 i feber, och bara grät. Han var trött och hungrig, stackars liten, jag var trött och hungrig. Vad gör katten som ville ha uppmärksamhet då? Jo, hon tuggar i sig dillen jag hade köpt, som låg i en påse på hallgolvet, tills hon spydde. Inte EN gång, nej TVÅ gånger. Ibland är hon INTE den katten jag annars älskar så högt. Men så här i efterhand.. HERREGUD vilken kallabalik!! :D

Hade Anna Anka på här i bakgrunden idag med. Det är otroligt vad hon kan mycket om sex.. *IRONISK!*
Hon är ju helt vansinnig, spelar hon ett spel eller är hon verkligen så utflippad??

Träffade syster med familj på IKEA (hittade ett påslakansätt till O, och en ram till hans hand/fot-avtryck vi gjorde på Öppna förskolan i gips) också när vi åt lunch, det var mysigt. Det var länge sen vi sågs, men imorgon ska vi till henne för hon fyller år! Fira, fira, fira!! Vi får se hur länge O orkar.. Hoppas febern har släppt imorgon. Nu sover han, och jag ska ta tag i disken.. Och hoppas C kommer hem snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0